Thursday, April 30, 2009

Kuta, dai na mangulog an mga namomoot

Dai na taka padaba,

Dagit ako saimo,

Muya takang bungagon

Pag namamate ko an saimong halangkaw,

Ulod sana ako na naghihiling saimong paglayog,

An saimong moral, bayong sa mga alopoop

Na sakuyang pagtangad, nabubuta ako

Saimong liwanag.

 

Habo ko na saimo,

Mapiot na dalan

An sakuyang halunan sa mga gamit mo,

Pangangaipuhan an espasyo,

Maghali ka na,

Kaiba an saimong silag.

 

Nagtutubod ka ba

Padaba?

Taramon mo sakuya,

Nagtutubod ka ba sa sarong

Sadista,

Stanilista,

Nagtutubod ka ba

Na igwang sadiring dila an sakuyang kulog?

 

Haloy na panahon na an pighahalat nin pintuan,

Yaon ka pa.

 

 

No comments:

 


Govinda, have mercy on me
Frederick Maurice S. Lim
Literature Top Blogs Literature Increase Your Backlinks blogarama.com Blog Directory GoLedy.com Click to read my poems on www.poemhunter.com Bicol Blog Community Pinoy Web Listing