Monday, February 16, 2009

An aki sakuya naghahapot, maurag sa arog kaining mga aga

An paglakaw sa aga pamahaw nin kalag,

Sarong pangangaipuhan bago magluto ki pamahaw kun dai man naghihidali…

Sakuyang paglakaw kada aga,

An paros pigmamate ko, pinapaagi ko sakuyang dungo paduman sa bilog kong lawas…

An parong nin aki pang aldaw sa semento…

Pighuhuna ko an mga istorya sa pandok nin mga tawo na nagdadalagan

Paduman sa opisina, eskwela, saud buda kun sain sain pa…

Naglilibot ako sa saud, o kaya sa mga harong kan mga barkada ko na marahil nangingiturugan pa…

Pag igwa akong nahiling na nagpapabakal ki taho, mabakal ako; pangadan ki lipot sa tulak…

An bakalan ki burak sa plaza nin Tabaco,

Duman ako nagpapahingalo ta sinda bulong man sakuyang pagkamundo…

Makikiinom ki tubig sa haraning karinderya pag napaha…

Luway-luway sana an sakuyang paghangos, ta habo ko pa man na mag-uli,

Ta sa pag-abot ko sa harong, igwang panahon na dai ko nalalaog an sakuyang sadiri,

Dai ko nahahapot an mga hapot na sa huna ko, kadaklan ki mga tawo pig-iiwasan,

Mga hapot arog kan, magurang kaya ako?

Aram ko, guguyudon ako nin daga sa hudyan…

Sakuyang paglaom kaya magagadan?

Paglaom na sana ako aki sa puso sagkod sakuyang kublit luoy na dahon,

Luoy na dahon na pag pig-sulo, an aso bitamina nin masunod na henerasyon.

No comments:

 


Govinda, have mercy on me
Frederick Maurice S. Lim
Literature Top Blogs Literature Increase Your Backlinks blogarama.com Blog Directory GoLedy.com Click to read my poems on www.poemhunter.com Bicol Blog Community Pinoy Web Listing